Klacht: pet van iceberg via winkelstraat

op 16 juli 2020 over Winkelstraat.nl in de categorie Internetshops - Kleding

het antwoord wat we kregen was dat ze contact hadden gehad met boutique en vinden dat de klacht ongegrond was. nou sorry hoor na 2 mnd verkleurd? en voor dat geld. daarnaast wil winkelstraat niet de naam van boutique geven toen ik daar naar vroeg? dus winkelstraat is niet verantwoordelijk maar geven niet de naam van wie wel verantwoordelijk is.
(hieronder bericht aan winkelstraat)
mijn zoon heeft van zijn spaargeld een pet bij jullie besteld op 18-05
de pet koste 99,90 maar hij wilde hem zo graag dus heeft hij het van zijn eigen geld van zijn vakantie baantje betaald.
het is nu 2 maanden later en de pet is helemaal verkleurd. dit mag echt niet
en dan draagt hij de pet niet eens iedere dag omdat hij ook andere petten draagt.
het gaat om order 401875949
partner referentie: 401875956

een vergoeding van pet of geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winkelstraat.nl over deze klacht.

Bericht van Winkelstraat.nl

4 maanden geleden - Goedemiddag! Vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Dat is natuurlijk helemaal niet onze intentie. Mijn collega momenteel nog mail contact met jullie en we hopen samen tot een oplossing te komen. We gaan daar in ieder geval ons best voor doen. Ik wens je in ieder geval een hele mooie dag toe! :) Groetjes, team Winkelstraat.nl

Reactie van de melder van de klacht iceberg pet

4 maanden geleden - ik heb iceberg ook een klacht gestuurd en aangegeven wat de boutique aangeeft! de boutique kan de klacht ongegrond vinden maar dat wil niet zeggen dat het terecht is, daarnaast is het hele slechte aftersales. ik heb aangegeven dat jullie de naam van de boutique niet aangeven dus er is kans dat ze contact met jullie opnemen. daarnaast geeft je collega aan dat de leverancier ook ongegrond aangeeft maar als de leverancier iceberg zelf is, klopt deze informatie niet. er wordt een coulance van 20 euro aangeboden. de pet heeft 100 euro gekost!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Winkelstraat.nl in behandeling genomen

Bericht van Winkelstraat.nl

3 maanden geleden - Goedemiddag, wij hebben contact met elkaar gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen! Mocht je verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Veel shop plezier :) Groetjes Team Winkelstraat.nl

Alle klachten die gemeld zijn door iceberg pet