Klacht: Perzona matrassen stinken chemisch

op 25 februari 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Twee dagen geleden hebben we 2 Perzona Individual 280 matrassen geleverd gekregen. ’s Avonds bemerkte ik direct een chemische stank. Nu twee dagen later stinkt de hele bovenverdieping alsof er met insecticide gespoten is en heb ik keelklachten van de lucht. De importeur geeft aan pas volgende week woensdag iemand te kunnen sturen om te komen ruiken. Volgens de Swiss Sense contactpersoon van de winkel hebben ze nog nooit van stinkende matrassen gehoord. Het lijkt me toch niet te veel gevraagd om een snelle oplossing van dit probleem te bewerkstelligen. Waar laten we in de tussentijd die stinkende matrassen? We moeten tenslotte toch normaal kunnen slapen in de tussentijd?

Snellere actie om dit probleem op te lossen. Matrassen omruilen voor niet stinkende of retour en geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 21 juli 2016 om 14:36 geantwoord

Heeft op 21 juli 2016 om 14:56 geantwoord

Wat een smerig spelletje van Swiss Sense. Ze hebben in de tussentijd de matrassen al twee keer geruild en alle keren stonken de matrassen. Op 8-7 kwamen er weer matrassen die stonken en we hebben wederom keelklachten van de matrassen. Bovendien bleken de kernen op zijn kop in de matrashoezen te zitten, wat sterk de indruk wekt dat dit geen nieuwe, maar onze oude geluchte matrassen zijn. Op 12 juli is er een mail gestuurd om de koopovereenkomst te laten ontbinden en ons geld retour te laten storten, zodat ze deze ziekmakende matrassen van 2800 euro op kunnen komen halen en wij eindelijk na een half jaar eens matrassen kunnen gaan kopen waar we eindelijk weer eens normaal op kunnen slapen. Er is dus helemaal niets opgelost, sterker nog: ze laten gewoon helemaal niets meer van zich horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wanjeena