Klacht: Persoonlijk bezorgmoment

op 01 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AH biedt klanten met een bezorgbundel de mogelijkheid om een persoonlijk bezorgmoment te reserveren. Deze heb ik reeds enkele weken en opeens is dit reserveren niet meer mogelijk voor 3 weken. Alle andere momenten zitten vol. Ik betaal dus voor een dienst die niet geleverd wordt door AH. Echter kunnen ze ‘niets voor mij doen’. Ik vind dit zeer kwalijk en verwacht te worden gecompenseerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer online leveren komende weken toch mogelijk is. Anders wil ik gewoon mijn maandelijks betaalde bedrag voor bezorgen terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bazziano