Klacht: personeelslid onverschildg over fout

op 12 augustus 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb al eerder een klacht gemeld dat er geen kaart in mijn brievenbus lag dat ze langs waren geweest en werd van het kastje naar het vlgende …..
De volgende dag zag ik die mw en vertelde dat ze geen kaart in mijn brievenbus head gedaan. Zij vertelde dat ze mogelijk dat ze het dan in de verkeerde brievenbs hd gedan. Toen ik vertelde dat ik daar heel de dag voor thuis ws gebleven haalde ze haar schouders op. Er kun geen sorry of wat dan ook vanaf.
Vandaag was ik weer nier thuis met een pakketje/ Toen ik ze tegen kwam bij de centrale ophaalpunt vroeg ik of ze mijn pakketje had. Alles lag volgens haar binnen. Ben maar niet verder gegaan omdat ik weet dat dat niet zo was want het was de eerte bestelling. Het is steeds dezelfde vrouw die zeer klantonvriendelijk is.
Compliment voor Post want die kwam ik een keer tegen bij het centrale ophaalpunt en die gaf wel en pakketje van mij toen ik het vroeg.

Als ze mij seriieus had genomen om gewoon te vertellen dat ze nu geen tijd had om mijn paketje te paken, op een vriendelijk manier. Maar ik voel mij nu voor de gek gehouden omdat ze niet door vroeg want dan had ze gewten dat ze een dom antwoord gaf want het pakketje was nog maar een keer aan geboden en we weten allemaal dan het dan nog niet bij het afhaal verzamelpunt ordt afgegeven,

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:30 geantwoord

Beste Belinda,

Excuses dat ik je melding niet eerder heb gezien en dat je een onprettige ervaring met DPD hebt gehad. Ik hoop dat je destijds je pakket alsnog ontvangen hebt en dat alles goed is gekomen.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Hierbij sluit ik nu deze melding.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Belinda Beljaars