Klacht: Personeel zeer onvriendelijk

op 07 juni 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Zojuist heb ik in de rij gestaan bij de kassa. Mijn voorganger kon niet pinnen en had alleen cash geld bij zich. De uiterst vriendelijke cassière vroeg mij wat geduld te hebben en dat had ik. Het ging erg lang duren, omdat haar leidinggevende nergens te vinden was. Niemand van de collega’s kon haar verder helpen. Toen stelde ze voor om bij een andere kassa af te rekenen. Ik had maar een paar boodschappen. Bij de andere kassa zat Aron die mij mededeelde dat hij dit niet zomaar kon doen. Ik legde de situatie uit, maar hij zei dat ik dan gewoon achteraan de lange rij moest gaan staan, of aan de klanten zelf vragen of ik vóór mag of met een omweg naar de sigaretten-kassa kon lopen. Ik vind, als ik al zo lang heb moeten wachten, dat HIJ aan de klanten dit had moeten vragen en mij gewoon even met een paar boodschapjes vóór had moeten laten gaan. Toen ben ik maar teruggekeerd naar de vriendelijke cassière die het gedrag van haar collega erg vervelend vond en haar excuses had aangeboden.

De hulpvaardigheid van deze meneer is ver te zoeken. Ik laat me niet rondsturen!!
Svp Aron aanspreken op dit klantonvriendelijke gedrag. Hij moet voortaan aan de klanten vragen of er iemand even vóór mag ivm een bijzondere situatie. Dit is een normale gang van zaken.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 18 juni 2018 om 14:44 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Van der Liet,
Uw melding heb ik ook via ons webformulier ontvangen. Uw klacht is daarom inmiddels in behandeling genomen. Vanuit de winkel wordt u even gebeld door de supermarktmanager.
Fijne dag en graag tot ziens in onze winkel.

Beste meneer, mevrouw Van der Liet,
Fijne dag en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden2018