Klacht: personeel te kort, lange rijen bij inchecken

op 22 augustus 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

bij het inchecken 3 van de 4 koffers gewogen, bij de laatste koffer werd er gezegt nu ben u te laat en kan er niet meer in gecheckt worden.
ga maar naar de service balie om uw vlucht om te boeken, uw koffers mogen niet mee dus nu heeft u ook de vlucht gemist.
dat ik daarvoor twee keer een uur in de rij stond en nog ruim een uur had voor boarding, werd mij toch verteld je kan niet meer mee kon.
grond personeel van klm waren niet behulpzaam, bij de service balie konden ze me niet helpen met tickets omboeken of info over hoe ik mijn bagage kon na sturen.
uiteindelijk door personeel van een ander vliegtuig maatschappij verder geholpen en toch de vlucht kunnen halen, wel zonder koffers maar die werden na gestuurd en heeft mijn ruim 400 eur gekost.
achteraf te horen gekregen dat er mensen waren in de vliegtuig die 2 koffers per persoon mee mochten nemen, en dat was kosteloos.
hoe gaan jullie mij compenseren, zodat ik na deze ervaring weer een klm vlucht ga boeken.

een compensatie voor de 400 eur die ik nu heb moeten betalen om mijn koffers na te sturen, en het ongemak dat ik 7 dagen geen toilet spullen en kleding bij me had, heb hierdoor veel extra kosten moeten maken. naast de 400 eur voor het versturen van de koffers.
ik zou het fijn vinden als grondpersoneel wat vriendelijker en behulpzamer zouden opstellen tegen iemand die daar een paniek aanval kreeg.
alle bonnen heb ik bewaard en kan de kosten aantonen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lely rangai