Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek aan Aldi heb ik helaas ervaren dat het personeel mij negeerde. Ondanks dat ik om hulp vroeg, kreeg ik geen reactie en voelde ik me niet welkom. Dit is zeer teleurstellend, aangezien klantvriendelijkheid belangrijk is in de service. Ik vind het essentieel dat het personeel getraind wordt in het omgaan met klanten en hen niet negeert.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Aldi om het personeel aan te spreken op hun gedrag en hen te trainen in vriendelijkheid en klantgerichtheid.


