Klacht: Personeel

op 26 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We waren aan de kassa en de medewerkster was prive aan het bellen en ze bleef maar doorgaan aan de telf en wilde zo met ons afrekenen ik vroeg nog gaat dat zo geen reactie dus hebben we alles maar daar gelaten zo behandel je geen klant leenbakker Sittard

Gewenste Oplossing:

Als ze klantvriendelijk met mensen omgaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Opaton42