Klacht: Personeel

op 13 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 augustus 2016 ca 10.00 uur kwamen mijn man en ik de zaak in nootdorp binnen. Een donkere man was met een klant bezig een blanke man was aan de telefoon en brak zijn gesprek af. Hierop begroette hij ons met Goedemorgen meneer, kan ik u helpen. Vervolgens keek hij naar zijn scherm terwijl mijn man begon te vertellen dat wij al 3 x benaderd waren voor een nieuw telefoon toestel. Hierop keek de verkoper mijn man aan en zei “wat kan ik voor u doen” en pakte zijn privé mobiel en veegde over het scherm. Ik vroeg of weet soms stoorde. Al kijkend naar zijn scherm antwoordde hij nee hoor. Wij hebben ons omgedraaid en de zaak verlaten. Het laatste wat wel van de man hoorde wastafel, dan toch niet!

Gewenste Oplossing:

Een goed gesprek Door de leidinggevende met deze man

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boudal