Klacht: Personeel

op 07 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdag om 6.38 nam ik de trein vanuit emmen naar Zwolle. In coevorden bleven wij lang staan omdat iemand zonder kaartje in de trein was. Nadat degene zonder kaartje werd vanuit de trein gelaten, heb ik aan de conducteur (dat was een vrouw) de vraag gesteld of wij een vertraging krijgen. In plaats om een normale antwoord te geven keek zij mij niet eens aan en pas na enkele seconden geïrriteerd antwoord” hoop ik niet”. Ten eerste als iemand aan je een vraag stelt wel neetjes om diegene aan te kijken. Tweede de geïrriteerde stem haar. Derde heel jammer dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die in de trein zitten omdat imenad geen treinkaartje heeft gekocht en zijn gegevens niet wou verschaffen. Ik had in Zwolle alleen 5 minuten om te overstapen, en logisch dat elke minute die wij door de reizigers zonder kaartje bleven staan, is erg belangrijk voor mij.

Als personeel tenminste antwoord op een nette manier geeft

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 juli 2016 om 06:50 geantwoord

Beste Nastassia,

Jammer om te lezen dat je vanochtend extra reistijd hebt ervaren op het traject Emmen - Zwolle. Begrijpelijk dat je daar van baalt, vertraging is niet leuk. Ik heb je melding over het niet krijgen van een net antwoord op je vraag, intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva