Klacht: Personeel

op 20 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema,

Had gewild dat ik een leuke bericht kon plaatsen maar helaas. Ik ben vandaag in een van uw winkels geweest gelegen aan dierenslaan 193, Den Haag. De reden dat ik een klacht indien is, omdat ik een doos hebt opengemaakt van een waterkoker ter waarde van 30,-. ik twijfelde dit product te kopen en hebt het opengemaakt om er goed naar te kijken. een medewerker zij al van een afstand met hoge toon dat ik het niet open mocht maken. ik gaf aan dat ik niet iets ga kopen wat ik niet kan zien/voelen. Daarna kwam een andere medewerker ook op een afstand met een hoge toon dat ik het doos niet mocht open maken. Ik gaf aan dat er al een medewerker dit tegen mij had gezegd, maar dat ik toch het product wilde zien. Ze zei ‘ dat er ook een foto op de doos stond’
Wilt HEMA nog producten verkopen of alleen klanten afkraken??…

Ik had trouwens nog andere spullen die ik terug hebt gezet en hebt de winkel verlaten. nu ga ik zelf via internet het product bestellen ( hopelijk kan ik het vinden) ben zeer teleurgesteld in jullie medewerkers.

Ik zou geen klacht ingediend hebben als ze naar me toe was gekomen, en had gevraagd of het wel lukte en of ik het heb kunnen vinden. dan had ik haar verteld dat ik twijfelde maar nu dat ik het hebt gezien dat ik het toch ga kopen. MAAR NIET DUS!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice Keles