Klacht: Personeel

op 06 juni 2016 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Van de week een vijverstofzuiger gekocht bij filiaal van cranenbroek in Dongen. Hier werd verteld dat de vijverstofzuiger zich vol zou zuigen, daarna leeg zou lopen en dan constant door zou lopen. dit was helaas niet het geval, het apparaat werkt 10 seconden, en valt daarna automatisch 2 minuten uit. Binnen de toegestaande terug retour regels terug gegaan naar de winkel in Dongen. Hier werden wij geholpen door Mark Adriaanse van de technische dienst. Deze man vertelden ons iets heel anders over het apparaat. Het zou werken als zou moeten volgens hem. Uitgelegd dat dit een onwerkbare situatie is. Deze man was niet voor rede vatbaar. Wij hebben de situatie uitgelegd maar hij geeft aan dat hij zeker zou weten dat het personeel dit zo niet tegen ons zou zeggen. Hij maakte ons dus in principe uit voor leugenaars. De man zei. Ik citeer: het maakt mij geen zak uit voor hoeveel je hier gekocht zou hebben, het apparaat is gebruikt en we nemen dit niet terug. Nogmaals uitgelegd dat je een apparaat eerst moet gebruiken voor dat je er achter komt dat het dan niet werkt zoals uitgelegd is door het personeel van cranenbroek. Deze man van de technische dienst was erg arrogant, onbeschoft en niet rede vatbaar.

Als het personeel het goed had uitgelegd over de werking van het apparaat dan zou dit apparaat nooit aangeschaft zijn.
Wij zijn tevreden als het apparaat terug genomen zal worden en dat wij hiervoor een vergoeding/ te goed bon terug voor krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Andringa