Klacht: Personal trainers zette negatieve druk op klanten

op 13 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste basic fit

Hierbij stuur ik u een mail betreft die personal trainers bese en zijn 2 collega’s sinds deze werkzaam zijn in zuiderpark Den Haag denken zij ons te terorriseren door tezeggen dat zij ons contact kunnen beëindigen als wij in groep verband trainen dus dat wil zeggen dat ik of andere leden niet met onze vrienden of vriendinnen daar kunnen trainen ik ben zit zat en als hier geen opheldering overkomt gaan wij massaal onze contact bij zuiderpark opzeggen dit geld voor tientallen leden graag wil ik hier opheldering over

Als Deze mensen op hun strepen gezet worden en niet de klanten negatieve of opdringerig benaderen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 24 oktober 2016 om 11:38 geantwoord

Beste Joh,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar de managers van de club. Hij geeft aan dat dit natuurlijk niet kan en hij zal dit intern bespreken met de personal trainers.

Jullie mogen gewoon in groepsverband trainen zolang er maar niet iemand is die een soort van Personal training geeft.

Je kan dus gewoon lekker blijven sporten.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Powerlifter2016