Klacht: perla nieuwe aluminium capsules

op 16 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb de nieuwe perla aluminium koffiecapsules gekocht en deze werken niet goed in mijn nespressomachine in tegenstelling tot de hazelnoot en almond variaties , die wel uistekend smaken en prima werken. Deze nieuwe blijven vastzitten in de machine , de voorkant laat soms wel los en de koffie is slapjes ( komt waarschijnlijk omdat de capsule niet goed in de machine zit cq past)

Ik heb nog 10 gesloten verpakkingen en een aantal losse capsules
ik kon de verpakkingen niet inleveren omdat ik geen kassabon meer had

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld retour krijg of 10 doosjes hazelnoot almondcapsules

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. van Aken