Klacht: Aanmaning 8 maandan na opzegging

Inky Stienen op 01 november 2016 over Perfect Age Supplements in de categorie Beauty & Wellness

In 15 maart 2016 heb ik Perfect Age Supplements opgezegd. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen per email met daarbij de verwoording dat er nog een afschrijving zou plaats vinden. Prima, ben ik er vanaf. Is ook netjes betaald. Ik dacht dan ook daadwerkelijk klaar te zijn met dit bedrijft. Nu krijg ik opeens op 27 oktober 2016 een aanmaning van een incassobureau, dat er nog een factuur zou open staan en dat deze betalingsverplichting aan hen is overgedragen en dat ik tot 3 november 2016 de tijd heb om te betalen. Ten eerste kreeg ik dit per email toegestuurd en las ik dit pas later (1 november 2016) in verband met vakantie. Ten tweede is een week om te betalen wel erg kort. Ten derde is het een onherkenbaar bedrag van 73,37 euro. Er staat ook verder tekst en uitleg bij, alleen dat ik direct kan betalen.

Dit is niet de manier van doen. Graag zie ik dat dit opgelost wordt.

Wanneer mijn schijnbaar nog openstaande betalingsverplichting is komen te vervallen en de opdracht gesloten wordt bij het incassobureau. Tevens wil ik hiervan bevestiging per email.

Alle klachten die gemeld zijn door