Klacht: Pepersteak

op 30 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik vraag mij af waar jullie vlees vandaan komt?
Hebben gister pepersteak gegen maar hier was niet doorheen te komen vreselijk.
Ik hoop dat jullie er iets mee gaan doen want dit was super super slecht. Ik ga al bijna niet naar de digros omdat ik zo vaak mn neus had gestoten omdat je zo op de datum moet letten bij zowat alles wat ik daar kocht voorheen!!!!!!!!!!

Op zn minst nieuwe pepersteaks die je normaal kunt eten zonder te herkauwen
Om er weer boodschappen te doen, dat er meer controle komt op FIFA!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 09 september 2016 om 13:52 geantwoord

Ons rundvlees is van uitstekende kwaliteit en daar zijn wij trots op. Daarom vinden wij het heel naar om te moeten lezen dat u teleursteld bent over de pepersteak. Heel vervelend en ik bied u dan ook onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling. Wilt u mij laten weten wat de houdbaarheidsdatum is en eventueel de productiecodes? U vindt deze op het etiket. Ik verneem graag uw aanvullende informatie zodat ik verder onderzoek kan laten doen waarvan ik u op de hoogte zal houden. In afwachting van uw reactie wens ik u een fijn en zonnig weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Guggie