Mijn Klacht:
De Pellini Top espresso pads (dus voor de echte espressomachines) zijn uit het assortiment gehaald en vervangen door pads van Australian. Een grote achteruitgang want de Australian pads zijn slap waardoor het water er snel langs geperst wordt en je een waterig kopje koffie krijgt. Bovendien smaakt die slappe koffie branderig. Pellini is echt top, net zo goed als de beroemde Illy maar veel goedkoper. Graag deze verandering terugdraaien aub!!
Gewenste Oplossing:
Als de Pellini Top espresso pads weer in het assortiment komen.

