Klacht: Pelgrim diepvries scharnier

op 09 mei 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 1,5 jaar een nieuwe Pelgrim diepvries. Ik heb contact opgenomen met Pelgrim om mijn klacht te melden. Pelrgim vertelde mij dat het scharnier niet binnen garantie valt. Ik heb zelfs gevraagd of het niet mogelijk is het scharnier naar mij op te sturen en dat ik het zelf monteer. Ook dit is geen mogelijkheid bij Pelgrim.
Pelgrim adverteert met verlengde garantie. Het tegendeel is echter waar. Ik begrijp dat kunstof onderdelen zoals de bakjes uitgesloten zijn van garantie, maar een scharnier is toch echt onderdeel van de garantie. Helaas heeft pelgrim een andere mening

Gewenste Oplossing:

Pelgrim stuurt mij kosteloos het scharnier en ik monteer het zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendytje28