Klacht: via ideal 2X betaald, maar geen ticket

senyor op 01 januari 2012 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een reis geboekt via de website van pegasus.
dit heb ik betaald via ideal.
het bedrag is ook direct van mijn rekening afgeschreven.
maar ik heb geen bevestiging ontvangen volgens het systeem was dit een optie.
ik heb de callcenter van pegasus gebeld en aangeven wat er aan de hand was. ik werd geadvisseerd om nogmaals een boeking te maken en dat het teveel betaald bedrag zou teruggestort worden. dit zonder mij enige informatie te vragen. advies nagevold wederom geboekt en weer het zelfde probleem ik heb nu 2 x betaald en niets ontvangen. dit is niet normaal ik vlieg vaker met pegasus en het gaat altijd goed. ik ben de hele dag bezig geweest en er is geen enkel persoon die mij kan inlichten over het feit dat ik nu 2 x heb betaald en niets heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug hebben.ik ga nooit meer met deze maatschapij vliegen.

Alle klachten die gemeld zijn door