Klacht: Pech gehad als je je pakje niet krijgt

op 21 december 2012 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als bedrijf ontvang ik geregeld pakjes van mijn leverancier. Deze kiest er helaas voor om ze met GLS te versturen. Waarom helaas? Omdat ik standaard op vrijdags nooit mijn pakket krijgt aangeboden. De redenen zijn divers: vriendin van de chauffeur moest plotseling naar het ziekenhuis, locatie niet bereikbaar of ‘gewoon’ route niet afgemaakt… Hoezo route niet afgemaakt?! Omdat het al 22:00 uur was? Welnee, het was exact 17:00 uur en dus weekend. En locatie onbereikbaar? Omdat er een vrachtwagen in de weg stond. Dan heb je dus pech gehad en komt de chauffeur ook niet later terug om het pakje alsnog te bezorgen. Nee, dan krijg je je pakje dus volgende week donderdag pas, want maandag werken we niet en dinsdag en woensdag is het Kerst. Dusss…

Ik wil mijn pakjes gewoon bezorgd hebben op de dag dat GLS het belooft te bezorgen. Ik ben nu al zover dat ik van leverancier verander omdat hij niet met PostNL wilt versturen. Die werken tenminste gewoon door tot 22:30 's avonds - tot iedereen zijn/haar pakje heeft ontvangen.

Het is trouwens dat je hieronder een sterretje moet aanvinken, maar wat mij betreft krijgt GLS geen enkele ster.

Alle klachten die gemeld zijn door boos2013