Klacht: www.pdmfashion.com: geen reactie op mail en geen oplossing voor retourkosten verkeerde levering!!

op 02 april 2013 over PDM Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Op 24 maart heb ik, via de webwinkel van PDM Fashion een broek van Jacky Luxury besteld. 27 maart ontving ik mijn pakket.
Tot mijn grote verbazing was de verkeerde artikel geleverd. Ik had namelijk een zwarte broek besteld en ontving een taupe kleurig broek.
Dit heb ik dezelfde dag, volgens de voorwaarden van de website per mail gemeld bij PDM Fashion. Daarnaast heb ik netjes gevraagd om een oplossing m.b.t. de retourkosten van 6,75 die ik moet maken voor de fout die PDM Fashion heeft gemaakt.
Ik kreeg als reactie; Beste,
Stuur de broek maar terug, dan krijg je zsm de juist kleur:
Les perles de Murielle
Notebomenlaan 74, 3582cm Utrecht
Zonder reactie of oplossing voor de retourkosten die ik moet maken, door een fout van PDM Fashion.

Naast het feit dat de verkeerde kleur broek was geleverd, zag ik op de website van PDM Fashion dat de taupe kleur was uitverkocht en dat deze ook goedkoper is dan de zwarte broek! Kortom deze webwinkel belooft een goede prijs/kwaliteitsverhouding, maar in feite word je gewoon belazerd.

Ik heb hierna 3 keer gemaild, met de vraag hoe PDM Fashion dit voor mij kan oplossen. Helaas heb ik na de eerste mail nooit meer een reactie gehad!
Ik voel mij door deze webshop niet serieus genomen!
Opvallend is ook dat deze webwinkel geen telefoonnummer heeft en het wel makkelijk lijkt te vinden om niet op mails te reageren.

Mijn advies bestel nooit iets op deze webwinkel!!!

Ik wil dat PDM Fashion, de verantwoordelijkheid neemt om te reageren op mijn mail en de onkosten vergoed.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PDM Fashion over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb PDM Fashion een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky Luxury