Klacht: Geen geld terug gekregen

op 29 oktober 2012 over PDM Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Na een bestelling gedaan te hebben bij PDM fashion, kreeg ik mijn pakketje alsmaar niet binnen. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik als antwoord dat mijn pakket op nummer 13 was afgeleverd, terwijl ik op nummer 13C woon. Dit heb ik dan ook teruggemaild, waarna ik een mail terugkreeg met de track&trace code waarop ik kon zien dat hij op nummer 13 was afgeleverd. Waar ik dus niets aan had! Want daar woon ik niet.
Na dit weer teruggemaild te hebben, kreeg ik niets meer terug. Vervolgens na nog een mail, geen antwoord. Ik zocht contact via www.24hourfashiondeal.nl, aangezien ik via hen bij PDM fashion terecht was gekomen. Zij zouden contact opnemen, aangezien PDM fashion geen telefoonnummer heeft die door klanten gebeld kan worden!
Na het contact tussen 24hourfashiondeal en PDM fashion kreeg ik een mail terug. Hierin stond dat zij het niet netjes vonden dat ik contact zocht met een ander bedrijf en zij hadden mij al teruggemaild met ‘de oplossing’. Dit was echter niet waar.
Hier heb ik op gereageerd, dat ik desondanks blij was dat er een oplossing was. Ik vroeg wat er ging gebeuren, waarna zij antwoord gaven dat het shirt helaas was uitverkocht maar dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Dit zou wel even kunnen duren, aangezien ze dit moesten regelen met PostNL. Dit is inmiddels alweer meer dan 3 maanden geleden, er wordt niet gereageerd op mijn mails, ik kan ze niet bereiken via een telefoonnummer en ik ben door PDM fashion geblokkeerd op facebook, want ik kan niet meer reageren op hun statusupdates.
Oftewel, hoe moet dit opgelost worden?!

Zodra mijn geld netjes terug gestort wordt ben ik tevreden.

Bericht van PDM Fashion

6 jaren geleden - Klacht is door PostNL opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten_Spoor