Klacht: Payinfo site functioneert niet

op 05 september 2015 over payinfo in de categorie SMS Diensten

Van alle kanten wordt je op internet en bij je eigen provider doorverwezen naar payinfo.nl. Voorbeelden:
www.smsdienstenfilter.nl
Etc.
Aangekomen op deze site kun je kiezen uit twee opties: “Inzien & Opzeggen” en “(de)Blokkeren”.
Vervolgens wordt gevraagd: Om uw betalingen te raadplegen of om SMS diensten te blokkeren, vragen wij u om in te loggen in uw eigen beveiligde omgeving.
Het mobiele nummer kan worden ingevoerd met daarachter de knop “Stuur code”.
Voor zover de functionaliteit van deze site. Er wordt geen SMS bericht ontvangen op het ingegeven mobiele nummer. Er wordt ook geen scherm getoond waarop een eventueel gestuurde code zou kunnen worden ingevuld. Er rest de bezoeker van deze site niks anders dan meerdere malen op de knop “Stuur code” te drukken. Dit resulteert na een aantal pogingen in de melding: U probeert te vaak een code aan te vragen. Uw IP nummer is voorlopig geblokkeerd.

Wanneer ik staat ben om op deze website mijn mobiele telefoonnummer gratis te blokkeren voor betaalde sms-diensten.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over payinfo

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over payinfo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waldo Breet