Klacht: Passagiers uit de bus gezet

op 17 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het betreft bus 300 naar Den Bosch van 15:58 vanaf Vredesplein in Waalwijk.

Ongeveer 3 minuten na vertrek stopte de bus voor het stoplicht. Uit het niets opent de buschauffeur de deuren. Vervolgens werden alle passagiers letterlijk gecommandeerd om de bus te verlaten. Doordat iedereen op de rijbaan de bus uit moest, ontstond een chaotische en onveilige situatie. Bovendien heeft de buschauffeur geen enkele toelichting gegeven op deze idiote actie.

Ik wil met deze klacht bereiken dat de betreffende chauffeur wordt aangesproken op zijn gedrag. Ik ben namelijk licht ontdaan door deze vreemde actie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 17 oktober 2016 om 16:45 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat dat jullie op de Vredesplein werden verzocht om de bus te verlaten zonder enige toelichting. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de vestiging in de regio. Hier zal het verder uitgezocht en besproken worden met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Maar dit is inderdaad wel een vreemde situatie geweest.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad tijdens deze reis.

^LH
Arriva Webcareteam