Klacht: Paspoort naar Bali

op 17 februari 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Beste M,
Hierbij wil ik mijn ervaring met u delen. Ik zou samen met mijn man en vrienden op 25januari 2018 vliegen naar Bali. We dachten alles voor elkaar te hebben, komen bij de incheck, wat blijkt onze paspoorten zijn nog 5 1/2 maand geldig. Dus naar huis , overigens we zijn goed geholpen door het personeel van de KLM. We hebben nieuwe paspoorten met spoed moeten aanvragen somma vvan 225,00€, de reis omzetten samen 300,00€. Maandag weer naar Schiphol, verlies van 4 reisdagen. Onze vrienden op Bali ontmoet, en wat vertelde zij dat onze plaatsen door 2 dames van de KLM bezet waren. Dit voor een schappelijk prijsje.
Ik vind het jammer dat er zoveel geld mee gemoeid is, wij hoge kosten, de plaatsen evengoed bezet.
Ik weet het is onze verantwoording van de paspoorten, maar misschien is het een tip als er een ticket geboekt wordt naar Bali, een teken te laten zien dat je paspoort , , in ieder geval langer geldig is dan 6 maanden.

Ik hoor van u,

Heleen van Stormbroek

Nvt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Broekstorm