Klacht: pasje vergeten

op 25 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Van uit mijn werk meteen door naar de sportschool.. kom samen met een collega aan. Kom tot de indekking dat ik mijn pasje niet bij me heb.. wel mijn rijbewijs om mij te legitimeren.

Ik vroeg de dame of ik er door mocht om met collega’s te sporten.. Mijn pasje staat tenslotte ook op mijn naam. Maar nee hoor ik mocht er niet in.

Zo raar. Terwijl Jan en alleman op iedereens pasje naar binnen kan en ik die netjes mij legitimeer mag er niet in…Ik heb een pasje…

Mijn collega’s spraken er schande van en ik ben er meteen klaar mee.
Mijn zoon ook lid van basic fit zei nog van dat meen je niet… wij hebben beide een eigen pas ipv 1

Nee eerst een verbouwing in die enorme rommel oke kan gebeuren.. is misschien noodzakelijk… maar dan kom ik er niet in…stond gewoon voor aap.. voelde me 15 jaar terwijl ik een vrouw van 42 bent.

Ja zei die dame… misschien is er iemand binnen op jou pas… nahhh kom op zeg.. dat kan je toch zien of ik ingelogd bent… en om de boel te belazeren nee dat zit niet in mij en zo zie ik er ook niet naar uit.

De dame had gewoon mijn legitimatie moeten vragen en een aantekening in de computer moeten maken en moeten zeggen voor deze ene keer maak ik de poort open..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 juli 2016 om 07:25 geantwoord

Beste Marjan,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat jij jouw pas was vergeten. Zonder een geldige Basic-Fit pas kan je niet sporten. Dit heeft voornamelijk 2 redenen.

Daar wij een overdraagbare pas hanteren is het fraude gevoelig om iemand binnen te laten zonder geldige pas. Er kan namelijk tegelijk iemand op jouw pas sporten en dat is niet toegestaan.

Tevens moeten wij ten alle tijden weten hoeveel mensen er binnen zijn i.v.m. de veiligheid. Hiervoor moet ook een pas gescand worden.

Ik hoop dat jij hier begrip voor hebt. Ik zeg niet dat jij dit zou doen maar helaas is het al te vaak voorgekomen dat er op deze manier misbruik is gemaakt.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 27 juli 2016 om 17:26 geantwoord

De dame achter de balie had gewoon geen zin in de database te kijken.. ze van BLEHHH moet ik aan het werk... Als de dame vrolijk en netjes mij een goedemiddag had gewenst en even mijn naam en mijn legitimatie had bekeken dan had ze kunnen in loggen en had mevrouw gezien wie of wanneer er is ingelogd. of hebben jullie een verouderde datebase.. mevrouw had mij ook kunnen aanmelden via de data base... mocht er brand of calamiteiten zijn dan hadden ze geweten dat ik binnen was. maar goed deze dame kwam niet vrolijk en gemotiveerd over... Maar goed laat maar...jullie hebben toch altijd gelijk... en ik heb een keer lekker voor gek gestaan...

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan27