Klacht: Pas op mensen iets bij gsm-mania.nl te bestellen! Ze leveren niets en geen geld terug!

op 27 juni 2016 over Gsm-mania.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Pas op mensen iets bij gsm-mania.nl te bestellen! Ze leveren niets en geen geld terug! Heb bij hun besteld maar ze leverden niet, product stond”leverbaar” en ze beweerden ” voor 5 uur bestellen vandaag verzonden!” pas op! Mailen naar hun levert eerst: “we gaan niet opzoeken” op hun site gekeken en het barst van de illegale en onwettelijke oplichterijen, wet kopen op afstand kennen ze niet!
1. Annuleren en retourneren betekent: ” eerst moet je ons 15% van het aankoopbedrag” afstaan! De wet kopen op afstand verbiedt dat expliciet!
2. In hun eigen verzonnen ‘voorwaarden'(niemand mag eigen voorwaarden verzinnen van de wet) is je zichttermijn( als je überhaupt iet ontvangt!) 7 dagen terwijl de wet 14 dagen zegt!
3. Als je iets überhaupt ontvangt en retourneert dan gaat de klant niet alleen de retourkosten betalen maar ook de verzendkosten heen! Haha!
4.” als je ons telefoonnummer wilt moet je eerst zeggen waarom” staat op de site! Haha argwaner kan niet!
Naar hun gemaild dat ze zich niet aan de wet houden en ene Jessica mailt dat ze” niets gaan sturen of terugstorten” toen ik aangaf de autoriteiten in te schakelen belde ze Gesprekken opgenomen) als een idioot bewerend dat ze” keurmerks hebben “(ze henben er geen 1!) Ik heb de autoriteiten ingelicht en met de schriftelijke bewijzen en opnames, deze oplichters die vanaf thuis mensen oplichten zijn ontmaskerd en de ACM is ook ingeschakeld samen met de consumentenbond en de media! Bestel niets bij hun!

Geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door NickNick