Klacht: Niks ontvangen, brutale klanten’service’

op 30 juli 2017 over Gsm-mania.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst van een telefoonhoesje, na 2 weken nog niks binnen. Na 3 mails (telefonisch zijn ze niet te bereiken) krijg ik eindelijk een antwoord, de order zou die dag (ruim 2 weken te laat dus) verzonden zijn.

Helaas is deze bestelling nooit aangekomen. Bij navraag wordt er verwezen naar de verzendwijze die ik gekozen heb, brievenbuspost zonder track & trace. Oftewel, betaald, niks ontvangen en de schuld op een ander afschuiven. Dan nog niet te spreken over de hondsbrutale mail die de klanten’service’ terug stuurt op mijn klacht dat ik niks ontvangen heb.

Nooit meer GSM mania.

Gewenste Oplossing:

Ontvangen order, of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsm-mania.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bdkejbrsm