Klacht: partytent roest en gevallen zodat de stangen buigen

wWater op 16 oktober 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

2 maanden geleden bij kwantum een party tent gekocht mij werd de duurdere aangeraden nl 150 euri ipv 50 euro omdat hij steviger zou zijn dan de goedkopere en aangezien we hem het hele jaar in de tuin willen laten staan leek mij dat een goed plan, we hebben de tent 3 weken geleden neergezet en al na wat regenbuien gingen er stangen roesten, ik dacht dat is niet goed maar door de regen had ik nog geen zin om hem weer uit elkaar te halen om hem terug te brengen.
vorige week waaide het nogal en is de tent omgewaaid en wat dus stevig moest zijn was dus niet stevig want een paar stangen ook de hele dikke waren helemaal gebogen,
ik kom net terug van kwantum en ze namen mijn klacht niet serieus ik moest er maar verzekering werk van maken,
ik zei nog vriendelijk dat ik dit niet correct vind na 2 regenbuien begonnen er al stangen te roesten en het leek mij dat dat niet mag, had ik maar gelijk terug moeten komen en je hebt hem vast niet goed vast gezet werd mij verteld nou ik vind het schandalig dat er al roest plekken zijn en dat zo zwaar ding gewoon om kan kukelen en de stangen zo kunnen buigen en direct terug komen ten eerste heb ik een baan en ten tweede is het echt een hoop werk om deze uit elkaar te sleutelen en dan ook nog eens in mijn auto te krijgen zonder mijn auto te beschadigen want ik heb geen doos meer.
ik vind dit dan ook echt niet netjes van de meneer van de kwantum en zal niet snel meer mijn aankopen daar doen.

m vr gr Wil de Water

als mijn product vergoed word of mijn geld terug word gestort

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door