Klacht: Partytent

op 02 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al de hele week te wachten op mijn partytent, zou binnen 3 werkdagen geleverd worden.
Al 2x mail gehad over vertraging. App wordt niet op gereageerd, gebeld, na 10 minuten in de wacht eindelijk iemand te pakken, er was lekkage in het magazijn…. kan niet verteld worden wanneer geleverd wordt.
Kan alleen een voucher krijgen van 3,99!!!!
Heel erg jammer, hoop dat deze week er reactie komt

Gewenste Oplossing:

Als mijn partytent deze week geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 juli 2019 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 juli 2019 om 11:26 geantwoord

Op zich wel tevreden, alleen werd mij aangeraden een nieuwe te bestellen, maar dan betaal ik 2x verzendkosten. En komen jullie mij niet tegemoet.
Ik wil eigenlijk wel een tegemoetkoming van bijvoorbeeld een korting

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke Waanders