Klacht: partytent

op 25 mei 2016 over NextDeal in de categorie Deal-Sites

Hallo . Zaterdag een partytent van nextdeal opgebouwd voor een feestje, een partytent wat op de site staat omschreven als kan tegen een stootje en een buitje (waar heb je anders een partytent voor nodig normaal voor als het regent lijkt mij) maar helaas is het tegendeel waar. zondagochtend viel er een klein buitje want ja we hadden de tent natuurlijk niet gelijk afgebroken om 3 uur snachts en wat gebeurd er zondagochtend de hele tent zakt in elkaar en buizen buigen door. En wat zegt die fijne klantenservice van hun? Dat ze niet kunnen garant staan voor de weersomstandigheden een buitje waar volgens de site de tent tegen zou moeten kunnen. Na foto’s gestuurd te hebben met maar weer het verhaal erbij word gezegd alle kapotte onderdelen worden vervangen maar dan geef je al gelijk door dat is bijna de hele tent dan willen ze alles precies weten welke buizen en koppelstukken vervangen moeten worden. Nou geen probleem na veel ellende de tent uit elkaar gehaald en alles netjes op geschreven in een mail. Krijg je geen reactie terug dus maar weer bellen. En wat blijkt omdat het bijna de hele tent is vinden ze het te veel om te vervangen een tent wat nog geen 24 uur heeft opgestaan een tent wat volgens de site tegen een stootje en een buitje kan en dan willen ze ons niet helpen niks geld terug niks geen nieuwe onderdelen niks geen het spijt me ? Ik vind dit echt hele slechte service en ik ben totaal niet tevreden over de afhandeling of oplossing aangezien die er niet is

Tevreden ben ik als ik geld terug krijg of alle onderdelen vervangen worden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NextDeal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NextDeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha76