Klacht: Zaak is open 9,30 uur ,mij wort verzocht na 10.30 te komen.

op 29 augustus 2012 over Partyservice nederland in de categorie Horeca

Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat een zaak open is en al mensen zitten dat ik dan pas na 10 30 uur mag verschijnen.
Om willen van:
De rede is dat ze zelf pauze willen als er al klanten zijn.
Normaal zijn zij open: 9.30 uur het kan dan wel eens gebeuren dat er wat niet werkt of dat ze nog niet bedrijf klaar zijn , eens in de paar maanden.
Dat is me dan ook helder en kom ik wel later.
En vaak kun je daar dan ook zien dat ze niet klaar zijn. Dat moet een uitzondering zijn en geen regel.
Ik ben iemand met een bemerking en heb huis wel door dat er plichten en regels zijn en ook rechten. En een vorm van billijkheid.
Het is zo gegroeid als wat het nu is. en vind ook dat mij verzoeken tot te komen naar een bebaarde tijd en al open zijn (ruim 1 uur open zijn) dat dan voor meel in strijd handelt met,noem maar artikel 1 van de grondwet. Even.
Als zij kunnen aantonen dat ik of eventueel bekenden van mij in strijd handelen met dingen die niet kunnen vind ik het anders.
Dan moet dat door dat bedrijf aantoon baar worden gemaakt.

Ik heb het bedrijf je een mail gestuurd waar ik ze heb verzocht aan tenen dat er iets niet in de haak is.
Heb ik ze gemeld dat 10 uur een redelijke tijd is en 10 ,30 niet in overeenstemming ben als de zaak normaal al open is ook al langere tijd 9,30 open gaat en is.
De oplossing waar ik mee te in stem is dat ik 10 uur rond een goede tijd vind.
Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door ttleur