Klacht: Parkeren parkeerplaats NS

op 11 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 05-08-2016 Zijn wij met de NS van Heerlen naar Amsterdam geweest .Voor deze reis hebben we gebruik gemaakt van een eticket die door de NS zelf is aangeboden.We parkeerden onze auto op de parkeerplaats van de NS naast het station waar je als NS reiziger de gehele dag kunt parkeren voor 3,00 euro en centen.Na afloop van onze reis moesten we om het parkeer terrein te verlaten de Ov voor de uitrijpaal laten scannen,aangezien wij geen Ov maar een eticket hadden werd deze niet gescand en moesten wij een bedrag van 13,10 euro betalen,Na deze klacht bij de NS te hebben gemeld die ons doorverwees naar Q park de beheerder van het NS parkeer terrein werd ons mede gedeeld dat reizigers met een eticket niet in aanmerking komen voor het goedkope parkeer tarief omdat de code op het eticket niet afgelezen kon worden.Dit vinden wij niet kunnen want met een eticket ben je net zo .goed NS reiziger als met een OV.Wij zouden dan ook erg op prijs stellen om als NS reiziger behandeld te worden en het teveel betaalde parkeergeld van ongeveer 10,00 euro door de NS vergoed te krijgen.

Als wij het teveel betaalde bedrag voor het parkeren van de NS vergoed krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:19 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 20:45 geantwoord

Op deze manier maakt U verschil tussen het reizen met de NS.Zijn wij als reiziger met een e ticket dan geen NS reiziger?U bied notabene zelf de e tickets aan.Dit is een parkeerplaats voor NS reizigers,wij hebben net zo goed voor de reis betaald en mijn standpunt is en blijft dat wij evengoed recht op de parkeerkorting hebben als een OV reiziger.Ik zie dit als een vorm van discriminatie tussen het reizen met de NS.Na een leuke dag te hebben gehad wordt je bij thuiskomst op een klant onvriendelijke wijze door de NS genaaid.
BEDANKT NS

Misschien nog een tip:
Wees een beetje klantvriendelijker !!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Monika Meessen