Klacht: Parkeren

op 02 oktober 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Geachte medewerker van de Efteling,

Vanochtend kwamen wij aan bij de Efteling, het parkeerterrein was redelijk vol, maar er waren overduidelijk nog veel parkeerplaatsen leeg en vooraan zelfs hele rijen. Tot onze verbazing moesten wij door rijden naar het andere parkeerterrein wat betekende dat wij een heel eind moesten lopen. Ik heb de medewerker op het parkeerterrein hierop aangesproken. Hij vertelde ons dat ivm de première van een musical het parkeerterrein beschikbaar moest blijven!! Dat vinden wij bijzonder. Om niet te zeggen dat wij het eigenlijk belachelijk vinden. Wij zijn gasten van de Efteling en hebben evenveel recht om onze auto op het eerste parkeerterrein neer te kunnen zetten (indien deze vol is, is het niet meer dan logisch dat je naar het volgende terrein wordt verwezen)Als er dan parkeergelegenheid moet zijn voor een première dan moet dat op een andere manier worden geregeld en zodanig dat de gasten van het park daar geen overlast van hebben. Wij hebben dit als zeer kwalijk ervaren.

Dat heb ik hierboven reeds beschreven. Bij musical premières dienen de gasten van het park hier geen last van te hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueHeller