Klacht: Parkeren

op 07 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Op zaterdag 6 augustus 2016 zijn wij met ons gezin naar de Efteling gegaan om de zomeravond te bezoeken, we werden naar een achteraf gelegen weileind geleid en moesten daar parkeren. Het gras stond 25 cm hoog en het was toch nog een eind lopen naar de hoofdingang. De verkeersregelaars staan bezoekers uit te lachen, lijkt me niet de bedoeling. Heb er ook 1 aangesproken, en die gaf als antwoord dan moet je maar niet komen, is dat klantvriendelijk. Ik kom altijd graag in de efteling maar na de ervaring van gisteren is dit erg veranderd.

Wij waren er rond 19.30 uur en op het hoofdterrein waren zoals ik al geteld had 45 parkeerplaatsen vrij, zorg dat die eerst gevuld worden voordat je mensen leid naar een weiland achteraf. En zorg dat je het gras maaid alvorens daar mensen met kinderwagens te laten parkeren. En zorg dat er voldoende verlichting is, ook achter in het weiland, daar was het nu hartstikke donker.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hout86