Klacht: Parkeerbon en niet vriendelijk personeel

op 29 mei 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Bij de kassa had ik een besteding van 14.99 het meisje weigerde hierom mijn korting op parkeerbon te geven. Prima. Dan doe ik geen boodschap meer bij jullie. Maar toen ik sigaretten ging halen meerdere pakjes zo rond de 20 euro werd t opnieuw geweigerd onlangs ik t bonnetje liet zien. Ze was overigens ook totaal niet vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier dan ook nooit meer terug. Jumbo is overigens goedkoper.

Niet zoveel meer.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Beste Mark Haspels,Onze excuses voor het vervelende voorval. Om de juiste winkel te informeren over uw melding, ontvang ik graag de desbetreffende winkel waar het over gaat.Zodra ik deze informatie heb ontvangen, kan ik verdere actie ondernemen.Ik wens u een fijne dag toe.Met vriendelijke groeten, Kelly Willems Klantenservice Dirk

Reactie van de melder van de klacht Mark93

1 jaar geleden - Beste Kelly,Dit betreft de winkel in Nieuwegein op Cityplaza Het adres van deze winkel is: Markt 54, 3431LB NieuwegeinVriendelijke groet, Mark

Alle klachten die gemeld zijn door Mark93