Klachten over Park-line

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Park-line zijn gemeld. Lees meer >

75% van alle klachten opgelost. Nog 46 klachten nodig voor een plaats in de categorie Parkeren

75%
4 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
3 klachten opgelost
5.5 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Blokkade

Klacht van op 19 juni 2021 over Park-line in de categorie Parkeren

Ik ben dinsdag 15 juni geblokkeerd omdat de automatische incasso niet was gelukt, ik heb deze factuur al handmatig voldaan op 4 juni. Hierbij factuur en klant nummer vermeld dit door gemaild want telefonisch hele dag niemand bereikbaar, geen reactie... Lees meer

Dagkaart

Klacht van op 15 januari 2020 over Park-line in de categorie Parkeren

Vandaag geparkeerd in zone 7813, ik kwam er bij wegrijden dus achter dat dit een zone is van een dagkaart, graag had ik dat van te voren geweten, dan had ik dit niet gedaan , ruim 22 euro voor nog... Lees meer

Onstabiele app

Klacht van op 22 februari 2018 over Park-line in de categorie Parkeren

Beste medewerkers van Parkline, Hoewel we inmiddels al aardig wat contact hebben gehad komen we er niet uit. Dit kost ons beide alleen tijd zo. Het enige wat jullie zeggen: wij betalen (maarliefst) 14 procent, ik zeg dat ik niet akkoord... Lees meer