Klacht: Geen retourbetaling en geen reacties

DRtilburg op 16 december 2013 over Parfumoutlet.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november heb ik voor 132 € aan parfums besteld. Deze konden niet direct geleverd worden. Na 14 dagen wachten heb ik de bestelling per e-mail geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was. De bestelling heb ik, volgens de voorwaarden op de website, geweigerd. Ook heb ik nogmaals per e-mail bevestigd dat het al geannuleerd was en dat ik mijn geld terug wilde. Tot op heden heb ik niets vernomen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijk het volledige bedrag van € 132,90 retour op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DRtilburg