Klacht: geen levering

jasper76 op 10 maart 2015 over Parfumoutlet.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Ruim voor Valentijn parfum besteld voor mijn vriendin. Na 3 weken nog niets geleverd, dus maar eens gaan bellen. Als je belt krijgt je continu een antwoord dat alle medewerkers in gesprek zijn.

dan maar een mail gestuurd. Via mail kreeg ik een reactie dat het pakket tijdens het vervoeren beschadigd zou zijn. ze zouden binnen 4 dagen het pakket opnieuw kunnen sturen. Nu is het inmiddels alweer een week verder en zit ik in totaal al een maand! te wachten op mijn bestelling die ik ook al betaald heb. Vandaag maar weer eens een klaagmail gestuurd. Echt ongeloofelijk slecht. Er is slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen en een “sorry” kan er ook niet vanaf. ik hoop dat ik mijn parfum ooit nog krijg.

als ik zsm mijn parfum krijg en ik gecompenseerd word voor al het wachten.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumoutlet.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door