Klacht: Verkeerd product geleverd.

op 09 januari 2019 over Parfum-klik.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Ik heb een dure parfumset van marc jacobs decedence besteld en werd verkeerde set geleverd na mail en telefonisch contact zou uitgezocht worden wat er mis is gegaan!
Ik weet het al wel want wat ik besteld heb was niet op voorraad meer is mij telefonisch verteld en dus hebben ze mij zonder overleg en heel brutaal maar wat anders opgestuurd!

Ik wacht nu bijna een maand en nog niets te horen gekregen!

Ik heb ruim van tevoren besteld zodat ik mijn vrouw kon blij maken met haar verjaardag! Hellaas is dit niet gelukt omdat ik heel wat anders kreeg dan wat op het plaatje en in de beschrijving stond!

Bestel niet bij www.parfum-klik.nl heel arogante medewerkster aan de lijn en ze sturen gewoon een ander ondeugdelijk product waarvan ik vind dat hey niet origineel is!

Wees gewaarschuwd niet bestellen zonde van je geld douglas en ici paris zijn 1000x beter!!!

Ik wil mijn geld terug of een gedeelte daarvan na al deze moeite en niet zoals voorgesteld in punten maar op mijn rekening in euro’s want ik bestel nooit meer bij jullie!!

Alle klachten die gemeld zijn door 200067230