Klacht: Parfum-klik.nl levert niet conform prijzen op website

op 27 november 2019 over Parfum-klik.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Ik bestelde bij parfum-klik.nl een geadverteerde black friday deal (flesje parfum). Ik betaalde en ontving bevestiging van betaling en van de bestelling. Een dag later ontvang ik een mail dat ze het product niet leveren omdat de prijs te laag zou zijn geweest. Omdat het een Black Friday stunt betreft, waarbij het niet ongebruikelijk is dat er (soms extreem) hoge kortingen gelden, is er in mijn ogen geen sprake van een ‘kennelijke vergissing’ die ik als consument had kunnen voorzien. Op hun site staan wel meer stuntaanbiedingen met uitzonderlijk hoge kortingen, zeker rond Black Friday. Het is voor de consument niet duidelijk welke hoge kortingen wel, en welke niet een ‘kennelijke vergissing’ zou kunnen zijn. Ik had de pagina nog openstaan en heb gelukkig een screenshot kunnen nemen. Ik verwacht dat het betaalde en bevestigde product (het gaat om 1 product) wordt geleverd conform de koopovereenkomst.

Ik verwacht dat parfum-klik het betaalde product levert conform hun initiële bevestiging en de koopovereenkomst respecteert.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfum-klik.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfum-klik.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Parfumklik klant