Klacht: Parasol nog steeds niet geleverd

op 20 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 24 April een parasol Besteld en rolgordijnen de rolgordijnen had ik
30 April al in huis maar ik zit nog steeds te wachten op de Parasol
waarom duurt het zo lang de zomer is straks voorbij ik ben een goede klant
en heb dit nog nooit meegemaakt bij Leen bakker Ook kan ik jullie niet per telefoon bereiken dat vind ik zeer vervelend en geen goede service ik denk niet dat ik volgende keer nog iets bij jullie bestel als dat zo moet

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn parasol geleverd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Oeffelen