Klacht: Papendrecht

op 19 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste basic fit,

Ik ben al 3 jaar lang lid bij jullie sportschool en ik was er altijd tevreden mee tot vandaag, ik wilde een vriend laten zien hoe leuke sportschool jullie hebbn en hij wilde zich ook lid maken. Maar hij mog niet eens 1 x gratis mee trainen. Moestie meteen een dagpas kopen van 7 euro. Wat helemaal nergens opslaat natuurlijk voor 1 proeftraining.
Hier door wil ik geen lid meer van jullie sportschool zijn.

Ik denk niet dat u me nog vreden kunt stellen. Ik ben een beetje voorschut gezet naast me vriend.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 september 2016 om 14:38 geantwoord

Beste Baris,

Bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad dat als iemand een keer wil meesporten er een dag pas kan worden gekocht van €6.99. Een andere optie kan zijn dat jij bij de balie een vriendenformulier invult en daar de gegevens van jouw vriend(en) achterlaat. Zij worden dan uitgenodigd om een keer te komen sporten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Nathalie van Basic-Fit

Heeft op 19 september 2016 om 20:53 geantwoord

Beste basic fit,

Ik snap dat er een dag pas gekocht kan worden. Maar waarom geven jullie me optie 2 niet dat die vriend van me die formulier kan invullen. En door sorry te zeggen hebben jullie niet echt een oplossing geboden. Ik vind het prima maar jullie raken wel een trouwe klant kwijt! Ik werk in een grote sportwinkel waar ik menen altijd aanraad om bij jullie te sporten vanaf nu vertel ik ze zeker iets anders.
Groetjes Baris,

Alle klachten die gemeld zijn door Baris Demir