Klacht: pannen passen niet op de kookplaat met gezin

op 21 februari 2018 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

mijn grote probleem wij hebben na 20 jaar en Siemens kookplaat gebruikt te hebben met veel plezier nu gekozen voor een Bosch kookplaat PCP 6 A 5 L 90 N Gaskookplaat a499 euro daar wij alles van Bosch hebben wasautomaat droger koeler stofzuiger enz nu het probleem op deze kook plaat kan je echt je pannen niet kwijt onmogelijk met 3 personen als je vlees wilt bakken pit rechts achter moet je eerst je pannen eraf af halen met groenten ik ben rolstoeler als ik met de koekenpan wil bakken moet ik over een pan heen en verbrand ik mijn armen de leverancier heeft me deze plaat ook aanbevolen en is hier bij mij thuis geweest en het ook geconstateerd en we hebben geen overdreven grote pannen hoor de leverancier wil zijn best doen om het recht te zetten desnoods een elektrische kookplaat nieuwe pannen moet ik nu toch kopen want het past er niet op hij heeft contact me jullie gehad en zegt Bosch wil niet meewerken dat verbaast me van Bosch hij zegt schrijf zelf maar dus bij deze doe ik dat en hoop dat jullie dit willen oplossen

De leverancier is ook al bezig geweest maar ze geven geen thuis
ik zou het heel graag opgelost zien

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.g.f van uden