Klacht: Paniek annulering vlucht oplossen

op 18 mei 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Voor de Corona crisis heeft mijn moeder (70) voor een concert eind juni in Kopenhagen een weekend Denemarken geboekt en betaald via Expedia. Dit betreft een hotel in de stad en een retour vlucht via Transavia. Toen er een paar weken later duidelijk werd dat het concert werd afgelast heeft zij een beetje in paniek de vlucht via de website van Transavia geannuleerd. Toen bleek dat zij hierdoor geen recht op terugbetaling of voucher had, heb ik tot twee keer toe via de klantenservice van Transavia poging ondernomen om toch tot een oplossing te komen, maar beide keren was er van medewerking van Transavia tot mijn frustratie geen enkele sprake. In mijn optiek zou het in deze tijd bijvoorbeeld toch mogelijk moeten zijn om haar plaats op de oorspronkelijke vlucht weer terug te geven want het lijkt mij niet dat deze plaats al weer terug verkocht is? Het geld wat ze heeft betaald Is ze op deze manier kwijt en niet onbelangrijker, het vooruitzicht op misschien toch een mogelijk leuke ontspannende reis. Het zou Transavia gesierd hebben om van de eigen voorwaardes af te stappen in deze onzekere tijd om met een passende oplossing te komen, een gemiste kans nu ze dit weigeren. De reissom is geheel voldaan, dus wel geld afschrijven maar geen service.

Medewerking of een gepaste oplossing voor het probleem.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dasdaas