Klacht: Niet leveren van product

op 10 januari 2020 over Pandora-fashion.net in de categorie Internetshops - Kleding

Voor de kerstdagen heb ik een bestelling geplaatst. Ondertussen zat ik mij hier op te verheugen, tot dat ik na een paar dagen een bericht kreeg dat mijn bestelling was geannuleerd zonder hiervoor een reden op te geven. Ik heb ondertussen 4x contact proberen op te nemen met Pandora maar ik krijg hier geen reactie op. Op mijn mail van vorige week kreeg ik eindelijk een reactie, dacht ik, maar helaas het was een geautomatiseerde mail met daarin dat het druk is en ze niet kunnen reageren. Dit is toch te belachelijk voor woorden. Dat een bestelling wordt geannuleerd, kan gebeuren, bijvoorbeeld in verband met voorradigheid van producten. Maar tot op heden heb ik na 4 weken nog steeds mijn geld niet terug gekregen of een reactie gehad. Ik zal niemand dit aanraden. Mocht je sieraden willen, kan het beter op de ouderwetse manier, de winkel.

Ik ben tevreden wanneer ik antwoord krijg op mijn mails en mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pandora-fashion.net

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pandora-fashion.net nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EPL