Klacht: Panda Pro 2016

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb Panda Pro 2016 besteld echter krijg ik nu al na driedagen de keycode niet om Panda te activeren. Heb al wel betaald maar wordt een beetje aan het lijntje gehouden. Eerst is het hun software die is vernieuwd, nu moet ik weer wachten op de nieuwe voorraad van Panda. Ik moet echter wel de code binnen 4 dagen invoeren, ben benieuwd of dit gaat lukken.

Gewenste Oplossing:

Als ik de Keycode vandaag nog krijg zonder enig excuus of anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PartnerShopper B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PartnerShopper B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbie Black