Klacht: Pampers valuebag aanbieding verschrikkelijke chemische lucht aan de luiers

op 07 februari 2013 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vorige week waren de Pampers in de aanbieding bij de Kruidvat. Het ging om de zogenaamde 2 megapacks aanbieding. Ofwel twee bij elkaar gesealde pakken maat 4+ Babydry.Vanmorgen bij het openmaken van het eerste pak ging ik bijna van mijn stokje van de chemische lucht die eraf kwam! Nooit eerder meegemaakt bij geen enkel soort! En ik gebruik nu al 15 maanden Pampers en koop diverse varianten bij verschillende aanbieders en heb hier nooit klachten over
gehad (behalve het welbekende lekkage probleempje).Dacht miss chien wanneer ik de pampers er allemaal uit zou halen om te laten luchten dat het dan beter zou worden maar helaas ik ruik het nog steeds heel sterk.Het tweede pak had ik voor de zekerheid ook opengemaakt en zelfde probleem! Normaal had ik wel even terug gegaan naar de winkel hiermee maar helaas wij varen (binnenvaart) zijn weken van huis en ben dus afhankelijk van wat ik aan boord heb momenteel.Graag zou ik willen weten of deze klacht bij meerdere mensen bekend is of reeds geplaatst en wat Pampers (leverancier) of Kruidvat hieraan willen gaan doen? Zou het erg jammer vinden om als trouwe klant al 20 jaar mijn spullen ergens anders te moeten gaan kopen en over te stappen naar een ander merk!

Graag zou ik geïnformeerd willen worden over deze klacht en zal ik het op prijs stellen als er een reactie volgt zsm.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantenklacht 13