Klacht: Pakketjes op mijn adres besteld

op 27 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Onlangs heb ik een brief thuis gekregen van H&M dat de persoon die op mijn adres een bestelling heeft geplaatst binnen 5 dagen contact op moest nemen met hen over de klantgegevens van die persoon.

Vandaag heb ik ze gebeld (ik heb de brief namelijk vandaag gekregen), en verteld dat dit niet mijn naam is, wel mijn adres en dat ik ook geen bestelling bij hen heb geplaatst. Medewerker van H&M kon mij vertellen dat de persoon aantal keren bestellingen heeft geplaatst en dat ook netjes heeft betaald, paar bestelling zelfs heeft geretourneerd en als klap op de vuurpijl; gebeld heeft naar H&M om een bestelling en betalingen door te laten gaan. Ik heb H&M verzocht om de bestelling die voor die persoon zijn te annuleren omdat ik dat niet ben. En ze kon mij vertellen dat er zelfs 2 personen met dezelfde achternaam bestellingen hebben geplaatst.

Medewerker van H&M heeft mij verteld dat er nu geen bestellingen worden geaccepteerd dat op mijn adres wordt besteld. Toch wil ik zekerheid hebben dat H&M de personen onmogelijk maakt om bestellingen te plaatsen op mijn adres.

Ook heb ik Postnl benaderd en verzocht om mij te informatie te geven hoe de pakketjes van de H&M afgeleverd worden. Want de hoofdbewoner en ik hebben nooit die pakketjes mogen ontvangen. Dus die personen hebben dit meerdere keren gedaan, bestellen en via track and trace op te hoogte zijn wanneer een bestelling wordt afgeleverd. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Zonder die brief van H&M had ik nooit geweten dat dit al heel lang aan de gang is. Ook al betalen ze hun bestellingen. Stel dat ze besluiten dit niet meer te doen, zal ik voor op draaien en dat weiger ik.

Ik ben pas tevreden wanneer H&M mij zekerheid geeft dat de bestellingen door die personen geweigerd worden en mij daar op te hoogte houdt. En pas tevreden wanneer Postnl mij op te hoogte brengt wanneer bestellingen op mijn adres worden afgeleverd. Aangezien dit al heel aan de gang is en ik daar niets van wist.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:56 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden.

We hebben duidelijk gemaakt dat ze de enige accounthouder is op het adres en dat voor haar alle bestellingen worden gecontroleerd alvorens ze in behandeling worden genomen.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Alle klachten die gemeld zijn door nottomesswith