Klacht: pakketje reeds dik een maand zoek, cq onderweg

op 23 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via marktplaats wat besteld deze persoon zou dit verzenden via UPS naar het UPS punt bij mij in de buurt ,helaas dit is niet gelukt de persoon heeft blijkbaar het pakket bij een ander punt laten afleveren. Kan gebeuren als je niet handig bent met de pc .

Nu na 3 weken heb ik het pakket door het hoofd kantoor laten terug halen en naar het distributie centrum te laten sturen ,vandaar uit zou het pakket dan naar het ups punt bij mij in de buurt versturen.Dit alemaal uit service op hun kosten.

Top zou je zeggen ….Nu een maand verder heb ik nog niks ,ik word iedere keer via de mail door gestuurd en niemand is verantwoordelijk.

De track and trace werkt inmiddels niet meer en de door mij gekochte goederen zijn inmiddels al lang verrot .

Ik wil het pakket ontvangen mits nog te gebruiken en anders mijn geld retour van de waarde van het pakket .Der zaten namelijk hele dure boollen in .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht anton kiel

8 maanden geleden - Volgens mij zijn mijn gegevens n wel eens bekend bij PS na 10x mailen en bellen .Mijn laaste contact met UPS Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Dit pakket is pas op 26/10/17 aangemaakt en aan ons overhandigd. Het is op 6/12/17 opgehaald in Ureterp waar het sinds 27/11/17 klaar lag om opgehaald te worden en zal vandaag 11/12/17 of morgen bezorgd worden bij afhaalpunt KUIPERS AGRISHOP 2A BOTNIAWEG 9073TV MARRUM Voor eventuele claims dient u contact op te nemen met de verzender Parcel2Go. Met vriendelijke groeten Maarten H. UPS Customer Support

8 maanden geleden - Trackingnummer(s): 1z00x2x86894422903

Reactie van de melder van de klacht anton kiel

8 maanden geleden - Inmiddels is het pakket 2 maanden onderweg....dat geloof je toch niet !!!!!

Reactie van de melder van de klacht anton kiel

8 maanden geleden - Ik verwacht toch wel een schade vergoeding want die bollen zijn allang uitgedroogd

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag,

Ik begrijp heel goed dat het vervelend is om iedere keer weer dezelfde informatie te moeten doorgeven, als u dit wilt voorkomen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500 . Zij kunnen a.d.h.v. een naam of een telefoonnummer voorgaande cases opzoeken.

De door u genoemde zending is al langere tijd niet meer gescand en hiervoor zal inderdaad, zoals door onze Klantenservice aangegeven een onderzoek geopend moeten worden. Daar wij contractueel zijn verbonden aan de verzender zullen zij het onderzoek moeten openen en een eventuele claim moeten indienen.

Wij adviseren u dan ook contact op de nemen met de verzender zodat het onderzoek met spoed kan worden geopend.

UPS Social Media Team

8 maanden geleden - ga mijn rechtbijstand inschakelen

Heeft op 29 december 2017 om 14:19 geantwoord

je word lekker van kasje naar de muur gestuurd ,alleen omdat je het pakket door ups toedoen niet ontvangen heb en jij de ontvanger bent en niet de verzender krijg je je geld niet terug .Leuke manier van zaken doen ,spullen kwiijt raken en niks vergoeden.NOOIT meer UPS

Alle klachten die gemeld zijn door anton kiel